Dlaczego powinieneś zainwestować w SEO? Może być ono bardzo korzystne dla Twojej firmy, przede wszystkim zwiększając wzrost zainteresowania marką, co przełoży się również na sprzedaż.
SEO zwiększa ruch na Twojej stronie
Dobra jakość ruchu na stronie jest niezbędna, aby zapewnić, że docelowi odbiorcy, czyli konsumenci najbardziej zainteresowani Twoimi produktami, znajdą Twoją markę w sieci. A ponieważ 80% kupujących robi badania produktów online, SEO może pomóc Ci zapewnić, że użytkownicy szukający słów kluczowych związanych z Twoją branżą znajdą Twoje produkty i usługi online. Ponieważ SEO pomoże Ci uplasować się wyżej w wynikach wyszukiwania Google, więcej potencjalnych klientów zainteresowanych Twoimi produktami znajdzie Twoją markę, co spowoduje zwiększenie jakościowego ruchu na Twojej stronie dla Twojej firmy. Sprawdź najlepsze Pozycjonowanie Bydgoszcz
SEO zwiększa świadomość i wiarygodność marki
Budowanie rozpoznawalności, świadomości i wiarygodności marki jest niezbędne do ustanowienia bazy lojalnych klientów, którzy będą wracać do Twojej firmy i przyciągać nowych potencjalnych klientów. Dzięki wielu strategiom SEO skupiającym się na marketingu treści, SEO może pomóc Ci stworzyć informacyjne i pomocne treści, które będą rezonować z konsumentami. Kiedy potencjalni klienci zauważą, że twoje treści i strona internetowa pomagają im, odpowiadając na ich pytania lub dostarczając rozwiązania ich problemów, prawdopodobnie będą postrzegać twoją firmę jako eksperta w swojej branży, poprawiając autorytet i wiarygodność marki.
Jako bonus - SEO zwiększa Twoją widoczność w sieci, więc więcej konsumentów znajdzie Twoją firmę i wejdzie w interakcję z Twoją marką, zwiększając jej świadomość.
SEO poprawia doświadczenie użytkownika
Ponieważ 89% konsumentów dokonuje zakupów u konkurencji po złym doświadczeniu na stronie internetowej, stworzenie bezproblemowego doświadczenia użytkownika jest niezbędne do utrzymania konsumentów na stronie i przeglądania produktów, aż będą gotowi do dokonania zakupu.
Wyszukiwarki często biorą pod uwagę doświadczenie użytkownika przy podejmowaniu decyzji o tym, które strony i treści mają znaleźć się na najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania.