Stowarzyszenie Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie” zaprasza organizacje pozarządowe mające siedzibę na terenie województwa warmińsko – mazurskiego do udziału w bezpłatnym Programie szkoleniowo-doradczym pn. „Opracowanie strategii fundraisingowych”.
Podczas szkoleń i doradztwa indywidualnego zastanowimy się wspólnie, jak pozyskać fundusze dla Twojej organizacji i wesprzeć Twoją misję społeczną.
Organizacja zgłaszająca się do programu szkoleń i doradztwa zobowiązana jest do spełnienia następujących warunków:
1) posiadania podstawowych narzędzi promocji takich jak: strona internetowa, aktywny funpage na FB;
2) wyznaczenia swojego przedstawiciela do udziału we wszystkich zaplanowanych w programie działaniach, na okres od października 2021r. do grudnia 2022 roku. Jeśli z różnych przyczyn losowych osoba ta nie będzie mogła brać udziału w zaplanowanych szkoleniach i doradztwie, organizacja zobowiązana jest zapewnić zastępstwo tej osoby.
Program szkoleniowo-doradczy rozpocznie się jednodniowym szkoleniem w formie online pt. „Fundraising pozytywną zmianą w organizacji”, w terminie 15 października 2021 r. W czasie tego szkolenia ekspert wybierze siedem organizacji, z którymi będzie umawiać się na doradztwa indywidualne w celu wspólnego opracowania strategii fundraisingowych.
Wybór organizacji nastąpi w oparciu o aktywność i wyniki zadań warsztatowych realizowanych podczas tego szkolenia.
W ramach programu opracowanych zostanie 7 strategii fundraisingowych oraz przeprowadzone zostaną 2 kampanie fundraisingowe.
Organizacje zainteresowane udziałem w programie prosimy o dostarczenie podpisanego formularza zgłoszeniowego (osobiście lub elektronicznie – skan formularza) do biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Rybacka „Wielkie Jeziora Mazurskie” Ogonki, ul. Letniskowa 13, 11-600 Węgorzewo.
Formularz zgłoszeniowy [pobierz]
Program szkolenia [pobierz]
UWAGA: liczba miejsc jest ograniczona – o zakwalifikowaniu się do udziału w programie szkoleniowo-doradczym będzie decydować opis dotychczasowej działalności organizacji, a także uzasadnienie potrzeby udziału w programie.
Więcej informacji dot. zgłoszenia:
tel. 513 568 011, e-mail:
Szkolenie i doradztwo będzie prowadzone przez panią Marię Olszewską.
Maria Olszewska – absolwentka zarządzania miastem na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie; studiowała również historię sztuki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Początkowo wiedzę z dziedziny fundraisingu zdobywała pozyskując partnerów biznesowych i granty dla dużej instytucji kultury. Jednocześnie była w grupie pierwszych osób z Polski, które uzyskały Europejski Certyfikat Fundraisera podczas kursu CFR1.
Od 2013 właścicielka firmy doradczej MjjO. Prowadzi szkolenia i doradztwa z zakresu fundraisingu, crowdfundingu, nawiązywania relacji biznesowych w językach polskim, angielskim, włoskim. Ma doświadczenie w konferansjerce i organizacji imprez kulturalnych, wydarzeń szkoleniowych, produkcji teatru niezależnego.
Autorka ebooka „Narzędzia fundraisingu w Polsce” wydanego przez największy polski portal organizacji pozarządowych ngo.pl (2020).
Współpracowała m.in. z Miastem Gdańsk, Europejskim Centrum Komunikacji i Kultury w Warszawie (regularnie prowadzi zajęcia w ramach Christian Educational Leadership Project oraz w ramach Executive Education for Bishops and Ecclesiastical Superiors from the Countries of the Former Soviet Block), Inkubatorem Przedsiębiorczości STARTER, Oliwską Grupą Konsultingową, Polskim Stowarzyszeniem Fundraisingu, Centrum Arrupe, Inhope/International Association of Internet Hotlines z Holandii, International Shang Shung Institute z Włoch, Akademią Morską w Gdyni, Akademią Marynarki Wojennej w Gdyni, Stowarzyszeniem Klon/Jawor.
Prywatnie miłośniczka aktorstwa występująca w niezależnych grupach teatralnych i filmowych.