AdWords w Youtube i Gmail

Reklamy AdWords pojawiają się dziś nie tylko w wyszukiwarce Google, do czego jesteśmy przyzwyczajeni, ale również w Youtube i Gmail. To nowoczesny sposób promowania usług i produktów, a także zarazem świetna metoda na dotarcie do potencjalnych klientów, bez stosowania nachalnych reklam. Pytanie tylko – ile kosztuje kampania adwords? Już dziś poznaj sposoby, dzięki którym możesz zwiększyć liczbę zadowolonych klientów.

Reklama AdWords w Youtube

Z pewnością przyznasz, że Youtube to największy serwis z filmami. Zna go dziś każdy użytkownik internetu. Google od samego początku wierzyło w to, że w niedługim czasie to właśnie wideo stanie się dominującą, popularną i chętnie stosowaną formą treści przekazywanych w sieci. System został więc dostosowany w taki sposób, aby możliwa była emisja reklamy. To ogromna szansa dla reklamodawców. Dzięki tej nowoczesnej opcji reklama może dotrzeć do milionów widzów, którzy tak chętnie oglądają różne filmy w tym właśnie serwisie. To skuteczny sposób na dotarcie z ofertą do zupełnie nowych potencjalnych klientów i to za nieduże pieniądze. Warto więc zastanowić się nad tą formą reklamy marki, produktu czy usługi.

Reklama AdWords w Gmail

Równie dużą skutecznością w zakresie reklamy może pochwalić się Gmail. Możliwość przeprowadzania kampanii AdWords w serwisie Gmail istnieje od 2015 roku, a więc jest to można powiedzieć, że jest to jedno z najnowszych rozwiązań. Ogromną zaletą tej usługi jest możliwość precyzyjnego kierowania reklam. Można na przykład wybrać polecenie, aby Google wyświetlało reklamę tylko klientom, którzy w swojej korespondencji używają tylko wybranych słów kluczowych. Trzeba mieć tu na uwadze to, że nikt nie czyta prywatnych wiadomości użytkowników Gmail. Automatycznym wychwytywaniem tych słów zajmują się specjalne algorytmy.

Ile to wszystko kosztuje?

Jeżeli chodzi o kampanie AdWords niezależnie od tego, czy dotyczą one Youtube, Gmail czy po prostu wyszukiwarki Google, nie ma „sztywnego”, stałego cennika. W tej sprawie najlepiej skontaktować się ze specjalistami, którzy ocenią stan strony na chwilę obecną, zaplanują poszczególne działania i zaprezentują szczegółowy koszt usługi. Jedno jest tu natomiast pewne, budżet ustala reklamodawca. Jeżeli po prostu się wyczerpie, reklama przestanie działać, istnieć. Zawsze można jednak ją wznowić, inwestując kolejne pieniądze. Między innymi właśnie też dlatego reklama AdWords jest tak lubiana i chętnie wybierana przez przedsiębiorców. To w pewnym sensie lepsze rozwiązanie niż pozycjonowanie w sieci. Obierając sobie za cel pozycjonowanie top 10, nie wszystkim się udaje, a jeżeli nawet, to na efekty trzeba czekać bardzo długo. Kilka miesięcy, a niekiedy aż rok. Kampania AdWords zapewnia błyskawiczne pojawienie się strony na samej górze w wynikach wyszukiwania. Kampanie te wydają się nawet tańsze. Jedynym minusem jest tylko to, że budżet dość szybko ulega wyczerpaniu. To natomiast nie wszystkich zniechęca do inwestycji i wyboru właśnie tej formy reklamy.