Ilustracja do tekstu

Konferencja „Żywność wysokiej jakości – Jak promować? Jak sprzedawać? Jak budować markę?” odbędzie się 21 października 2019 roku w Olsztynie.

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli lokalnych producentów, sprzedawców, dystrybutorów żywności oraz wszystkich zainteresowanych żywnością wysokiej jakości. 

Podczas konferencji specjalista w dziedzinie promocji internetowej - Google Internetowe Rewolucje - przedstawi korzyści z zastosowania bezpłatnych narzędzi internetowych oraz sposobów diagnozowania rynku i konkurencji.

Zaprezentowane zostaną również dobre praktyki inicjatyw lokalnych w tym: utworzenia sklepu ze zdrową żywnością, eko targu oraz przykład produkcji żywności organicznej wykorzystującej tradycyjne metody upraw i nowe technologie. Ostatni panel konferencji poświęcony będzie marce produktu na rynku spożywczym. 

O potencjale rynku zagranicznego będzie mówiła przedstawicielka Google Internetowe Rewolucje, natomiast o eko certyfikatach opowie przedstawiciel Bioekspert Sp. o.o. jednostki certyfikującej w rolnictwie ekologicznym. Na pytanie „Jak budować markę produktu?” odpowie Katarzyna Bosacka, dziennikarka telewizyjna, współautorka i prowadząca popularne programy m.in. „Wiem co jem”, „Wiem co kupuję”, „Co nas truje”.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zgłoszenia przyjmowane są 17 października 2019 roku na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faxem 89 521 12 60.

Żywność wysokiej jakości w Strategii rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2025 została zaliczona do tzw. inteligentnych specjalizacji. Specjalizacja ta opiera się na przemyśle rolno-spożywczym, dynamicznym rozwoju rolnictwa lokalnego oraz tradycyjnym przetwórstwie żywności opartej o regionalne surowce i krótkie łańcuchy sprzedaży. Odpowiada ona na potrzeby konsumentów związane z promowanym zdrowym stylem życia.

Do pobrania:
- Program konferencji
- Formularz zgłoszeniowy