Logotyp projektu

30 sierpnia rozpocznie się największe wydarzenie startupowe w regionie Polski Wschodniej. Na tegorocznym Startup Summer Camp, organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości spotkają się przedstawiciele startupów i inwestorzy związani z programem Platformy Startowe dla nowych pomysłów.

Startup Summer Camp 2019 to druga edycja dwudniowej konferencji edukacyjno-networkingowej środowiska startupowego działającego w Polsce Wschodniej. Poprzednia zgromadziła kilkuset uczestników. Tegoroczna będzie gościć przedstawicieli ok. 300 startupów, wystąpi ponad 40 prelegentów – m.in. Dave Birss – oraz przedstawiciele funduszy i firm inwestujących w pomysły młodych firm.

W otoczeniu mazurskich jezior i średniowiecznego zamku w Rynie początkujący przedsiębiorcy, którzy biorą lub brali udział w projektach Platform Startowych, znajdą przestrzeń do spotkań, nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń. Będą mieli szansę skorzystania z wiedzy doświadczonych praktyków biznesu, ekspertów i mentorów takich jak Dave Birss. Światowej sławy specjalista od kreatywnego myślenia w biznesie, autor takich bestsellerów jak „How to get to great ideas: a system for smart, extraordinary thinking” oraz „A user guide to the creative mind”.

– Konferencja Startup Summer Camp to ważny element programu „Platformy Startowe dla nowych pomysłów”, który prowadzi PARP. To nagroda za ciężką pracę i zaangażowanie zespołów startupowych, które pomyślnie przeszły proces inkubacji w ramach Platform. Jednocześnie wydarzenie jest okazją do wymiany doświadczeń w ramach środowiska startupowego oraz zdobycia jeszcze szerszej wiedzy z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem – powiedziała Małgorzata Oleszczuk, prezes PARP.

Wśród prelegentów konferencji znaleźli się ponadto przedstawiciele m.in. Polskiej Grupy Energetycznej, Grupy Azoty, Cyfrowego Polsatu, SMARTFRONT, Brand24, Solace House, Startup Academy, Blue Dot Solutions, Syntoil, Mentors 4Starters oraz Netrix Ventures.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologiioraz Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Partnerami strategicznymi wydarzenia są: Google, Samsung Inkubator oraz Legia Training Center.

Wiedza i praktyka

Program konferencji obejmuje trzy ścieżki tematyczne: Warsztaty, Inspiracja i Nauka. Uczestnicy będą mieli okazję poszerzyć wiedzę na temat pracy w biznesie, rozwoju firmy, budowy marki, marketingu czy pozyskiwania klientów. Dostaną też szansę na doskonalenie kompetencji miękkich, np. umiejętności prowadzenia publicznych wystąpień czy biznesowych small talków oraz udzielania odpowiedzi na trudne pytania potencjalnych inwestorów.

Więcej informacji: www.parp.gov.pl/summercamp